وصيت نامه برادر شهيد خدامراد توكلي

آیا از وبلاگ راضی هستید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 266
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 8
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 2618
بازدید سال : 6170
بازدید کلی : 68803

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حامیان سید علی خامنه ایو آدرس iraneslami.m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمدحیدرزاده
تاریخ : 7 / 9 / 1392
نظرات

                                   « بسم الله الرحمن الرحيم »

 وصيت نامه برادر شهيد خدامراد توكلي
با درود و سلام فراوان بر حضرت ولي عصر (عج) و نائب برحقش امام امت خورشيد جماران حضرت امام خميني و با عرض سلام بر شهيدان راه حق و حقيقت از صدر اسلام تا بدر  و  از بدر تا كنون بخصوص دوستان و همسنگرانم .آري دوست دارم كه در تشيع جنازه ام دوستانم را از تابوت بيرون آوريد تا اينكه دنيا پرستان و پول دوستان بدانند كه نه ماشيني را همراه خود بردم و نه پولي را . براستي دنيا پرستان و پول دوستان همانند عنكبوتي هستند كه دل بدنيا بسته اند .
خداوندا تو خود شاهد هستي كه چگونه با دلي آكنده  از مهر و محبت به تو وارد ميدان شدم   خداونداً تو خود شاهدي كه مي روم تا با ريختن هر قطره اي از خون خود هزاران بنده در بند را آزاد سازم و با هر فرياد الله اكبري دشتي از صحراي كربلا را رنگين و آزاد سارم و حال كه ميروم تا  با هر بيلي از لودرم و با هر احداث خاكريزي   جان هزاران تن از سربازان تو را نجات دهم از تو عاجزانه تقاضا مي كنم كه ابتدا مرا شهيد كن و بعد از مرگم مرا جزء شهداي صدر اسلام قرار بده .
آري ميروم تا به نداي لبيك هل من ناصر ينصرني حسين زمان لبيك بگويم و بگويم اگر در زمان امام حسين و عاشورا نبودم ولي الان در نبرد خميني با كفار، در جبهه مهران هستم و ميتوانم انتقام خون علي اصغر را بگيرم و ميتوانم انتقام خون پسر عموي عزيزم خدامراد بختياري را بگيرم .
و در آخرچند توصيه به شما ملت عزيز ايران و خانواده عزيزم دارم :
اما شما اي ملت مسلمان ايران مبادا مانند كوفيان دست از دعوت خود برداريد و پشت امام را خالي كنيد و يا سنگر جبهه ، پشت جبهه را تخليه كنيد هميشه بر مستكبران و ظالمان غلبه كنيد .
ولي شما خانواده عزيزم  :  پدر و مادرم خودم بدرستي مي دانم كه نتوانستم حتي شمهاي از زحمات شما را جبران كنم ولي اين يك وظيفه شرعي بود و بر هر مسلمان واجب است كه به جبهه برود .
اما شما برادران همانند حسين در جنگ و مشكلات صابر باشيد و مبادا در مرگم ناراحت بشويد و به اين انقلاب و امام منت بگذاريد و بدانيد كسي من را به اجبار به ميدان نبرده است بلكه اين راه حق و حقيقت و درست بود كه خودم با ديدي باز و روشن آنرا انتخاب كردم ولي شما خواهران عزيز مبادا در مرگم سياه بپوشيد هميشه زينب وار  و استوار باشيد و هميشه براي ديگران الگو باشيد و در آخر تقاضا ميكنم در هر محرمي و در هر عاشورائي وصيتنامه ام را بخوانيد و در آخر از همه دوستان، آشنايان ، برادران و همسايگان طلب عفو و بخشش  ميكنم  .
                                                                و الســــــــلام
خــدايا خــدايا تا انقـــلاب مهـــدي خمينـــي را نگه دار
خــدامــراد تـوكلي ــ 8/4 / 1365  ــ ساعــت 11  ظهــر

 


تعداد بازدید از این مطلب: 1220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام ممنونم از انتخاب و بازدید شما. گتوند شهر دین،دانش،دلیری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود